Резултати градског (окружног) такмичења из математике у Београду

Резултатe градског (окружног) такмичења из математике одржаног у ОШ ,,20. октобар“ на Новом Београду можете преузети овде.

Advertisements

52 comments on “Резултати градског (окружног) такмичења из математике у Београду

  1. Poštovani Veljko, da li je moguće da u Beogradu u sedmom razredu nisu priznavali 6p za tačno rešen zadatak pod B, gde i po ključu sleduje 6p pod izgovorom da je prvo morao biti rešen zadatak pod A… Iz pouzdanih izvora znam da su u nekim drugim okruzima to rešenje pod B bodovali po ključu,tj 6p. Hvala na odgovoru.

    • Поштовани,
      Нисам био тамо па не знам тачно. Претпостављам да Пеђа (DMS-BG) може да нам каже када види коментар, ако се буде могао сетити тог детаља, јер не значи да је упознат баш са свим одлукама прегледача. Ја сам се бавио организациојом у Ваљеву, и како је било 30 прегледача, није било потребе а није ни лако знати како су сви они оцењивали. Договор, који је основни, јесте да се не одступа од кључа, осим ако то није неопходно приликом бодовања другачијих решења ученика.

      • Poštovani, naši pregledači su se sigurno pridržavali ključa. ( po mom mišljenju nije ni moglo drugačije u ovom zadatku)… ALI, članom 26. najnovijeg Pravilnika o takmičenjima predvidjeno je: „Državna komisija ima pravo da dostavljene radove ponovo pregleda i da , u cilju ujednačavanja kriterijuma, izvrši reviziju dodeljenih bodova.“ Dakle, postoji način da se proveri to što ste primetili u 7.razredu i svakako ćemo to ukazati Državnoj komisiji. Njima su svi okruzi dužni u roku od 4 dana posle održavanja takmičenja dostaviti sve radove sa 40 i više poena VI, VII i VIII razreda (takodje regulisano članom 26. istog Pravilnika)

    • Mozda nije priznato zato sto se pod A trazilo da se dokaze nesto bez cega nije moguce odrediti povrsinu, tj. deo pod B. Ukoliko dete nije dokazalo deo pod A, a resilo deo pod B pod pretpostavkom da je dokazano ono pod A, logicno je da se resenje pod B ne prizna. To Vam je isto kao da Vam traze da dokazete da ste Vi Vi da bi Vam izdali licni dokument, a Vi kazete: Ma izdajte mi dokument pod pretpostavkom da sam ja ja, nema veze sto Vam to nisam dokazao.

      • Jeste,skroz tako,ja imam neki dokaz,ali izgleda da nije tačan. Logično je da onda nece priznati pod b,ali bolje da pokušam..

      • Misljenja sam da obzirom da je kljuc bodovanja napravljen tako kako je napravljen, da se mora priznati svakom uceniku 6 poena koje je doslo do tacnog resenja pod b) u trecem zadatku. Ako je sastavljac hteo da povrsina moze da se sracuna samo ako se resi zadatak pod a) onda taj deo nije trebao da stavlja pod tacku b), vec da to bude u sklopu zadatka bez rastavljanja na a i b. Cinjenica je da kada se pogledaju bodovne liste da u dosta gradova ucenici imaju 66 poena tako sto im je 3 zadatak bodovan za 6 poena.

      • Zanima me kako izgleda procedura prilikom prigovora da li se razmatraju radovi na licu mesta u prisustvu podnosioca ili kasnije podnosilac prigovora biva pismeno obavesten o ishodu?

      • Ne razmatra se na licu mesta. Pismeno predajete prigovor do utorka u 13 h. Konacni rezultati se objavljuju u sredu.

  2. Kako sam ja uspela da prebrojim ,91 djak 6 razreda ima 75 poena i vise , tako da ocekujete granicu oko 72-73…
    U 8.razredu ima 104 ucenika sa 66 bodova i vise , tako da mozemo da ocekujemo da je tu granica 67…

  3. Kod cetvrtog zadatka za 6. razred dete je postavilo sve zagrade kako treba i nasla svaresenja ali je racunalo sa dacimalnim zapisima a ne sa razlomcim i dobilo 0 poena. Zar nebi trebalo priznavati i ova resenja ?

  4. Да ли се може послати приговор из било ког округа сем Београдског, пошто ја долазим из Јужнобачког округа, и да ли се може послати приговор после два, или више дана од завршетка такмичења?

  5. Postovani Veljko
    Da li mozete orjetaciono reci kolika bi bila granica za osmi razred?
    Znam da nije jos sve gotovo ali bilo bi mi lakse ako bi ste mogli da ocenite?
    Hvala puno

    • Поштована Надо,
      Најбоље је да не нагађамо. По свему овоме ште се може видети из објављених резултата, и како су неки бројали, чини се да би 75 поена у 8.разреду могло да гарантује пласман. Колико још испод тога то заиста не знам и не бих да нагађам док се све не преброји и док Комисија не прегледа приговоре који такође могу променити околности.
      Поздрав

  6. Da li bi radije pustili 5 učenika više ili bi smanjili broj učenika na 95 iz osmog razreda ako to vi u DMS-u odlučujete. Ako ste u mogućstvu molim vas da mi odgovorite.
    Hvala unapred.

  7. MOLIM VAS, KOJI IMATE ISKUSTVA SA DRŽAVNIM TAKMIČENJEM, DA NAM NAPIŠETE, KAKO JE TEKLO PROŠLOGODIŠNJE. U STILU, KADA PRELIMINARNI REZULTATI, KAKO IDU ŽALBE, KOLIKO SE ČEKA. MNOGI BI VAM BILI ZAHVALNI.
    SVAKO DOBRO.

  8. Postovani Veljko…drzavno takmicenje bilo i proslo,neko zadovoljan vise ,neko manje,ali ima jedna stvar koja meni kao roditelju smeta kako zbog mog deteta,tako i zbog druge dece. Ne zelim da ulazim u licne diskusije i da kazem da me je predmetni nastavnik docekao recima “ vase dete je odlicno uradilo,… verujem da ce mu na dva zadatka skinuti po par bodova pa nece imati svih 60, nego mozda 50″. Od tih 50 na kraju ispalo manje od 20. Na pitanje koliko tacnih odgvora ima, ima 3 tacna zadatka…kako manje od 20…nemamo pojma. A radi se o vrlo priznatom nastavniku iz vrlo priznate skole u vasim krugovima. Ne mislim da je to slucaj samo kod mog deteta,siguran sam da ih ima mnogo,ali posto mi delujete kao normalan, razuman covek,iako ne znam kolika je vasa moc, zeleo sam da vam skrenem paznju na pedagogiju. Sta mislite kako se oseca dete koje dok se drugari igraju napolju radi i vezba matematiku… a Vi jako dobro znate koliko je potrebno deci truda da dodju do drzavnog takmicenja, posle tri tacno dobijena resenja matematickim putem dobije manje od 20p…. verovatno mislite da je nemmoguce, ali verujte da je vrlo moguce. Na kraju krajeva, ko treba da se zapita sto medju 100 najbolje dece vise od 50% nema ni 30p.? Ko je kriv… deca??? Ne verujem.
    Dovoljno ste pametan covek da me razumete sta hocu da kazem. Znate…za lose rezultate rukovodioci u normalnim zemljama dobijaju otkaze. Ko je ovde rukovodilac…. jel normalno da ni jedno dete u Srbiji ne zna toliko dobro matematiku da ne moze sve da uradi tacno??? Ja bih rekao, bruka i sramota. Jel neko odgovoran…nije… bilo proslo,svi cute,niko nista ne spominje,ljudi koji sede gore drze svoje fotelje, niko da pita kolegu “ cekaj zasto si postavio tako glup zadatak…. cekaj ,zasto si tako bodovao?“…to je to…idemo opet sledece godine isto.
    Verujem da je tako svake godine,… zasto li se posle gospoda cudi zasto ima sve manje takmicara… zasto se bilo ko posle cudi sto nam deca odlaze iz zemlje… u proseku sve ranije i ranije, jer mnogi ne zele ni da studiraju vise ovde,a o ostanku ni da pricaju. Na zalost i ja moram da ucim svoje dete,da zbog ovakvih stvari u Srbiji nema sta da se trazi.

  9. Poštovani roditelji,nastavnici,matematičari,
    50.jubilarno takmičenje prošlo a nekima od nas još je ostao gorak ukus u ustima.Organizacija je bila katastrofalna.Deca posle takmičenja nisu dobila ni sendvič a došla su iz cele Srbije. Nastavnici nisu dobili ni kafu,ni vodu a neko se kroz školu šeta sa čašom viskija u ruci.Neko od osoblja škole je pred početak takmičenja roditeljima rekao „Marš napolje“. Lepo i kulturno,nema šta. Bilten sa rešenjima se kupuje,ako nemaš para nema ni rešenja.Rešili ljudi da zarade.(možda da sledeće godine imaju za kafu i sendviče).Preliminarni rezultati izbačeni kada su deca polegala po hodniku od gladi i umora.O samim zadacima se tek može diskutovati,pogotovo o drugom i četvrtom zadatku za 6. razred.Rešenje za 4.zadatak gradivo sedmog razreda (onako kako su ga oni rešili) a da su ga rešavali kao deca šestog razreda ,trebala bi im čitava večnost.2. zadatak čista fizika. Šta je sa decom koja nisu išla na takmičenje iz fizike (ovo pišem zbog dece koja su oštećena,moje dete je išlo i na takmičenje iz fizike).6.razredu je ovo prvo državno takmičenje,pa zar treba da im se smuči i matematika i takmičenje? Da li je to cilj?
    Na kraju želim da poručim organizatorima takmičenja: Kada ponovo budete organizovali državno takmičenje,pitajte za savet OŠ „Nikolaj Velimirović “ iz Šapca, koji su nas oduševili svojim gostoprimstvom na državnom takmičenju iz fizike.

    • Obrni, okreni sve se svede na to da neko uzme pare i da se o matematičkoj ispisuju bajke. Komisije, žalbe… nula… kog boli cose…ministarstvo…ma kakvi… Rešenja koja se prodaju hahahaha… dobro organizovan posao… neko je u napred sve lepo pripremio i organizovao.. pa ne može knjižica da se odštampa za 3h. Dobar nauk za tu divnu decu.

  10. DMS je sramota za srpsku matematiku.Prodavati resenja sa tekuceg takmicenja,pa to je bas jako,jako nisko i vi gospodo iz DMS-a pricate o nekom nivou,umisljate da vise vredite od vasih kolega koji predaju druge predmete,ljutite se ako vas neko poredi i sa bioloziima,fizicarima,hemicarima i dr.Tacno je i ne treba da vas poredi sa njima jer na taj nacin ponizava njih.Pa to sto ste vi uradili na ovom drzavnom takmicenju niko u Srbiji nije mogao ni da sanja.Gospodo iz DMS-a obrukali ste matematiku,sram vas bilo.Kao sto neko rece,a ja sam bio protiv,ali sad posle drzavnog takmicenja vidim da je taj bio u pravu,NEIZOSTAVNO TREBA BOJKOTOVATI SVA VASA TAKMICENJA,pa zadatke i resenja prodajte sami sebi,a mozete uz casicu viskija te iste zadatke sami da resavate,lepo se zabavite,zasluzili ste….

Оставите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s