Резултати општинског такмичења из математике – Ваљево

Општинско такмичење из математике за ученике основних школа одржано је у суботу, 28. фебруара у основним школама „Андра Савчић“ и „Сестре Илић“.

Прелиминарни резултати 5.-8. разред могу се погледати на сајту Подружнице математичара Ваљево.

Приговори се подносе преко предметног наставника до уторка 3. марта, када ће се прогласити коначни резултати и одредити прагови за пролаз на Окружно такмичење.

21 comments on “Резултати општинског такмичења из математике – Ваљево

  1. Jeste da nisam iz Valjeva, iz Nisa sam, i sad imam dilemu u vezi 8 razreda.Mislim da je doslo do greske prilikom pregledavanja mog testa. Naime nije mi jasno zasto za 3 zadatak se koristi sestougao umesto pravougaonika nigde nije navedeno koje telo da se korisi i zasto mi nisu priznati 2 i 4 zadatak kad su mi tacni.Da li imam prava na zalbu?
    Pozdrav

  2. Neka se neko oglasi i postavi pravilnik u kom pise da je dozvoljeno uzimati zadatke za opstinsko takmicenje sa medjunarodnih takmicenja kao sto je Kengur.I zasto je petacima 5 zadatak bio sa Kengura….Zasto kupujemo matematicke listove…..

    • Ali pogledajte da ima mnogo manje dece sa preko 80 nego ranijih godina i da je istina da u mnogim opstinama nema dece ni sa preko 60, a kamoli sa 80. To je zbog zadataka, a ne zbog dece!

  3. Zadaci su preteski, sto se vidi krajnje letimicnim pregledom tabela sa rezultatima. Izuzetno demotivisuce je to sto deca uvidjaju da postoji proizvoljnost u bodovanju, moracemo kao roditelji ozbiljno da poradimo na motivaciji dece za ucesce na takmicenju za sledecu godinu.

  4. Dragi moji,
    evo da se oglasim i ja. Naime za 7 razred preko 40 bodova ima sa svih opstina iz Beograda oko 70-oro dece.Prosle godina prolaz je bio 60 i vise i bilo je oko 150-oro dece Znaci PREKO 40 BODOVA. Pogledajte 4 zadatak koliko ih je uradilo ??????
    Za prvi zadatak bilo je po kljucu ili 0 ili 20 .Bodovi su dobijani od 5-18. Sta reci??

  5. 3. zadatak mora biti sestougao jer ravan mora da sece celu sestostranu prizmu pa je i onda ravan sestougao, a sto se tice 2,4 zadatka ne znam da li je moj nastavnik uradio nesto zato sto mi 2 zadatka nisu priznata a tacna su mi. Pozz

Оставите коментар

