Nije bas tako…Zamisli da neko slucajno uzme bas te zadatke(srecnik) i dobije 90 poena,ali inace ne zna nista..A deca koja su vezbala i znaju, slucajno nesto pogrese i ne prodju dalje..♣
Normalno da i ja vezbam iz matematickog lista,ali bilo bi pravedno da svi razredi imaju isti broj zadataka iz matematickog lista.Inace sam 7 razred i za moj razred bilo je uzeto 3 zadatka,dok je za osmi svih 5.Stojim uz moje iskazane reci da je to cista nepravda kao i sama organizacija takmicenja u pojedinim skolama.
Da li je takmicenje regularno ako su povredjeni članovi Pravilnika o takmičenjima učenika osnovnih i srednjih škola iz matematike i informatike u organizaciji Ministarstva prosvete republike Srbije i Društva matematičara Srbije i to:
član 18
ćlan 26
član 27
član 29
član 43
Zahvaljujem na odgovoru
Postovani Veljko,
Da li se nastavnici koji pregledaju skolsko takmicenje iz matemtiku strogo moraju drzati bodovanja koje su dobili iz DMS-a sa zadacima ili mogu drugacije malo gledati na test?
Поштовани Јанко,
Ево цитата из члана 27. Правилника о организацији такмичења ученика основних и средњих школа:
Приликом оцењивања задатака сваки прегледач је дужан да се придржава препорука Државне комисије о распореду поена по појединим деловима задатка. Унутар тих делова прегледачи самостално врше расподелу поена. Детаљан распоред бодова по задатку сваки прегледач доставља председнику такмичарске комисије.
Дакле, потребно се придржавати препорука о распореду поена, али унутар делова задатка се бодови могу и другачије прерасподелити.
Поштована Милена,
За почетак, слажем се са Вама да се ти чланови јако често крше. Да ли је и након тога такмичење регуларно…тешко ми је да дам суд. Неке процедуре су дефинитивно прекршене, а да ли и комплетна регуларност то треба да каже ДМС.
Pa ne mogu ni oni bas sa nadju rezultate za sve skole u Srbiji! Ako su nastavnici u tvojoj skoli zavrsili sa pregledanjem, ti idi do skole i pogledaj! 🙂
U mojoj skoli su odrzali takmicenje 1.2.2013 a na papiru sa zadacima pise 2.2.2013.,da li su sve skole odrzavale 1.2.2013. takmicenje ili samo moja?
I koliko sam ja sabrala ja bih trebala da imam 59 bod. a prolazi se sa 60,imam li neke sanse da prodjem?
U tvojoj školi su, zbog takvog takmičenja, nastavnici lenštine i načinili su strašan prekršaj. A da li ćeš imati dovoljno bodova za prolaz to će zavisiti od njih….
Ja sam 6. razred, i prosla sam! Ja nisam trazila rezultate po internetu, vec otisla u skolu i videla posto su vec zavrsili sa pregledanjem. Svima ostalima zelim srecu! 🙂
Hvala,takodje..♥Ja sam,kao i ti, 6. razred,ali ja imam direktan prolaz dalje..Samo me zanima koliko je poena bilo potrebno za opstinsko..♣Unapred hvala.
Imala sam i ja direktan prolaz, ali nema veze. A to sa poenima, pa ne znam, zavisi kako ostali urade, ako naprimer ima njih mnogo koji imaju 100 poena ili 90, onda ako imaas 50 – 60 bodova male su ti sanse da prodjes, a ako je vecina lose uradila, sa 50 – 60 bodova ces moci da prodjes, e sad ne znam koliko ti imas 🙂
To sve zavisi od tvoje skole!
Kako funkcionise bese direktan prolaz ?
Direktan prolaz imas ako prolazis na gradsko(direktan prolaz na opstinu)
Da li neko zna sa koliko se bodova prolazi i 7.razredu?
Svaka cast za forum! Imam dva pitanja: zasto nije „podvucena crta“ za trecake i da li je jos neko primetio da poslednji zadatak za trecake ima jos jedno resenje (koje nije navedeno u kljucu)? XXXIX . Sta se desava u takvim situacijama? Veliki pozdrav svima!
I ja kazem svaka cast!!!
Ovakve greske u kljucevima su ceste. Matematicki oci nisu imali vremena da prekontrolisu kljuceve. Sta se desava? Ako je uciteljica koja to pregleda malo kreativnija pa uoci gresku onda da bod za to, a ako nije onda…
Поштовани Лазаре,
најпре хвала за похвале. Што се тиче питања у вези са римским бројем, претходник Вам је делимично одговорио. А што се тиче границе за трећи разред, то за ту конкретну школу није још одређено из техничких разлога. Напомињем, а већ сам на неки коментар сличне садржине одговорио, да за школско такмичење нема универзалних граница и да то школе аутономно одређују.
Poštovani,
kako je nemoguće stupiti s njima u kontak, jer njihov mail info@dms.rs očigledno ne radi, i kako „šut sa rogatim“, „i veštica neće na vuka“, (da se pozovem na naše poslovice) očekujem da se proglasi regularnim, osim u slučaju da neko od nadležnih i odgovornih iz DMS-a ne krene da radi svoj posao. Medjutim, tu najviše trpe deca koja su iz nekog razloga „sklonjena“ i „nisu prošla“ iz njima poznatim razloga. Tu najviše mislim na komisije koje su učestvovale u bodovanju takmičarskih zadataka.
Da li postoji predlog kako stati tome na put?
Поштована Милена,
Ово је тек почетак овогодишње „такмичарске сезоне“ и одмах гафови. Из искуства у детаљном праћењу такмичења у претходне две школске године дошло се до закључка да нико ништа у сличним ситуацијама није предузимао.
Овде је на десетине колега износило разне иницијативе за побољшање квалитета организације такмичења, али све се завршавало на томе као да се то прича зиду…
Нас који имамо предлоге и идеје, И БАВИМО СЕ ПОСЛОМ ОБРАЗОВАЊА, нико неће да саслуша, или не дај Боже консултује и укључи у неке процедуре и акције.
Рецимо сада је конкретан предлог да се више НИКАДА задаци за такмичења не шаљу по пет дана унапред школама (како се то радило у ери без интернета), већ у дану такмичења пошаљу мејлом на адресе школа које су организатори.
Али, шта мислите, да ли ће неко имати слуха за наше конструктивне предлоге и коментаре?!
I da se vratim na pravilnik, ako nije dobar neka ga prerade, dorade, izmene ili šta god, ali da se ovakve stvari ne dešavaju. Predlažem da svedu pravilnik na tri člana. Zabrinjava me neozbiljnost i ne uzimanje u obzir ozbiljnih povreda pravilnika.
„Али, шта мислите, да ли ће неко имати слуха за наше конструктивне предлоге и коментаре?!“
Kako smo iz iste branše, ni meni nije jasno da dobre ideje završe u kanti. Naravno, ima pametnijih od dobrih ideja koji, na žalost, donose odluke o svemu ovome. Ali o čemu mi pričamo-ovo je ljudi Srbija te su nam i takmičenja takva kao i sve ostalo u zemlji.
na zalost, ovakva organizacija skolskih takmicenja, traje vec par godina unazad, iako smo ukazivali na nepravilnost, kao sto i sami vidite, nista nije ucinjeno. Ja ne razumem kolege, koje ako vec odrzavaju takmicenje ranije nego sto je po kalendaru, zasto im je tesko da sastave svoje zadatke, razlicite od DMS, jer na skolskom NE MORAJU da koriste njihove. U pitanju je samo lenjost kolega, kojom svoje ucenike stavljaju u neravnopravan polozaj!
Direktor škole koja je organizovala takmičenje 1.2.2013, a na testovima piše 2.2.2013, treba iz momenta da napusti to radno mesto. U najmanju ruku, treba ga prijaviti. Svojim činom obesmišljava hiljade i hiljade sati rada dece svuda po Srbiji, koja žele da njihovo znanje bude nagrađeno, makar i u vidu samopoštovanja.
To bi se onda odnosilo na veliki broj skola na jugu zemlje, ako ne mozda i sve. I nije problem samo u datumu izrade takmicarskih zadataka, već tu ima još mnogo neregularnih stvari-tipa bodovanja zadataka sa maksimumom bodova a nisu uradjeni po ključu, prisustvo roditelja u prostorijama gde komisija ocenjuje radove, usluge-ja tebi pustim ovog, a ti meni onog, a o tome da su neki ucesnici unapred znali zadatke, o tome je već bilo reči. Ovo je SMEŠNO jer deca nedužno ispaštaju u svemu ovome. Na žalost
Granica zavisi o ostalih ucenika kako su uradili. Na primer prosle godine moj drug je imao 50 bodova i prosao dalje i ove godine je sigurno kod mene bila slaba konkurencija pa mislim da ce isto biti na 50 bodova prolazak na opstinsko takmicenje.
Jel moze konkretno objasnjenje za 1 zadatak za 8 razred posto ona resenja ne razumem.Zelim da vidim ako takav neki zadatak bude na opstisnkom da znam da ga uradim i da dobijem bodove.Hvala unapred
Nacrtaj dobru sliku. Ako ti ne bude jasno dok budeš gledao/la sliku, onda uzmi papir (neka ti to bude ravan), olovku (neka ti to bude normala na ravan) i posmatraj. 🙂
Mislim da nije pravedno da svaka skola odredjuje granicu prolaska na opstinsko takmicenje jer iz neke skole prodju deca sa 48 poena a iz drugih sa 60. Treba odrediti jedinstvenu granicu na nivou cele Srbije pa ko prodje-prodje. A o datumu odrzavanja takmicenja da ne govorimo! Sramota. Ovo takmicenje definitivno treba oboriti. Da li neko ima komentar na 4. zadatak za 3. razred? Da li su deca tog uzrasta mogla da ukapiraju sta treba da urade (pre nabrajanja parova pravih)? Pozdrav svima….
Ja delim Vaše mišljenje da dete u 3. razredu ne može da zna da treba da navede parove i imenuje prave ako mu se to ne traži u zadatku, nego će samo napisati broj takvih pravih, isto tako kod trećeg razreda zadatak sa rimskim ciframa nije dobro definisan jer ne piše da li cifre mogu da se ponavljaju u jednom broju ili ne. U matematičkom listu je uvek stajalo da li je dozvoljeno ili ne ponavljati cifre, a zadatak je preuzet iz tog lista samo su verovatno zaboravili da iskopiraju tu rečenicu. Ne znam kako će komisija pregledati zadatke, da li mora da se drži ključa, ako postoji drugačije tumačenje korena zadatka kao na primer ovde kod rimskih brojeva za treći razred?
Pozdrav
DeeDee
hvala na odgovoru, ali cemu sve ovo ako se niko ne pridržava pravila jasno definisanih normi, svi mi (ja i kao roditelj ali i kao predavač), svodim ovo na veliku NEOZBILJNOST, ne samo škola koje ovo sprovode u delo, već samim tim i DMS.
Poštovana Mama,
Što se tiče zadataka za treći razred, jednako četvrti i peti zadatak nisu dovoljno jasno definisani. U četrvrtom zadatku ne piše nigde da prave treba obeležiti a zatim ispisati parove, dok u četvrtom zadatku nije navedeno da se rimski brojevi moraju napisati (a sve ovo i za treći i četvrti zadatak je nophodno uraditi po ključu).
Očigledno da su zanemareni uzrasti dece (osam i devet godina) i njihovo tumačenje zadatka. Nijedno dete tog uzrasta (svaka čast malim genijalcima) neće napisati i uraditi ono što se konkretno ne navede u zadatku.
Poštovani profesore ,
Pre svega bih želela da pohvalim Vaš forum i angažovanje. Koliko sam primetila, ovo je jedini forum ovog tipa na teritoriji Srbije, tako da smo Vam zahvalni na trudu da našoj deci i nama pomognete u pripremama za takmičenja.
Što se samog takmičenja tiče, potpuno se slažem sa konstatacijom da je organizacija takmičenja loša i da svi moramo da se potrudimo da ubuduće ne dolazi do ovakvih propusta.
Budući da sam ja lekar i nemam dovoljno znanja iz matematike, molim Vas da mi pomognete, posto moje dete smatra da je oštećeno, iako se plasiralo na opopštinsko takmičenje. Naime on kao rešenje 2. zadatka za 5. razred napisao:
(A U B)/((A n B) U (C / B)).
Unapred Vam se zahvaljujem i Želim uspeha u daljem radu
Уколико је Ваше дете дало такав одговор на папиру који је предло – он је тачан!
Дакле, у том случају, он је дао тачан и одговор и мора се бодовати максималним бројем бодова за тај задатак.
Види се да је дете радило размишљањем и дошло до креативног решења и за то свакако заслужује награду.
Najlepše se zahvaljujemo. Ovo njemu mnogo znači. Stvar je u tome da je on samo želeo da dokaže da je u pravu. Predao je ovako zapisan zadatak, a njegova razredna ga je dobar deo časa ubeđivala da nije tačan, pretpostavljam zato što se ne poklapa sa rešenjem iz ključa.
Još jednom Vam mnogo hvala i sve najbolje!
Joj, ima onih koji van kljuca nista ne znaju :).
P.S. Oprostite za greške u kucanju, stidim se, ali žurba…
ovo je definitivno ne regularno takmicenje jer deca koja su radila 1.o2 2013 su ostecena za razliku od ostalih koji su takmicenje imali kasnije i mogli su da saznaju zadatke.Zaista bi trebalo kazniti sve koji su pre roka otvorili zadatke …a o greskama koje su se potkrale u tekstu zadataka pogotovo kod trecaka nema svrhe ni govoriti..Da je ne znam koliki genije niko ne zna sta je pisac hteo reci ako to nije ni napisano..
bodovi na listi idu ovako 1. mesto 80,2 .60,3 .49,4,4.44,5.32,6.32.prvih cetvoro je iz III 1.A 5 i 6 mesto iz III 2.Mozete mi objasniti ko prolazi dalje.prvih 5 ili nekom drugacijom racunicom.
Poštovani profesore,
sve što mi je potrebno za mog sina,koji se uspešno takmiči iz matematike (srpskog i biologije) nalazim na Vašem forumu.
Slično kao dete gospođe doktorice Anđelke,i moj sin je na svoj način uradio peti zadatak:(u petom razredu) i za njega dobio 12 bodova.
a, Površina cele kocke je 54 cm kv.
b. Ima tačno jedna mala kocka bez boje,
a u prethodnom tekstu je naveo da je stranica kocke 3 cm x 3 cm = 9 cm kv.,čime je odgovorio i na pitanje iz ključa,koje nosi 8 bodova,vezano za ivicu kocke.
A KOJE SE NE TRAŽI U ZADATKU
Da li biste Vi ovaj odgovor bodovali sa 12 ili svih 20 bodova,unapred hvala
Vaš skromni poštovalac,Nenad Bikar
P S Bio sam u školi,ali nisam naišao na razumevanje
Ако је одговор Вашег сина на папиру који је предат био такав, како сте написали, онда мислим да није имало никаквих сметњи да добије све бодове за тај задатак. Он је тим одговорима сва питања обухватио и решио задатак.
Међутим, пошто претпостављам да је и поред тога прошао на општинско такмичење, немојте дозволити да се нервира око те ситнице, већ нека „хладне главе“ настави да учи и припрема се за следећи ново такмичења.
Postovani, kao majka trecaka se obracam svima da na neki nacin iznesem svoj revolt. Kao doktor nauka, u svojim skolskim danima sam isla na mnoga takmicenja, ali mi se cini da je tada sve funkcionisalo drugacije. Ja sam sokirana desavanjima vezanim za ovo takmicenje. Moje dete je imalo takmicenje 01. februara, znaci dan ranije. Ja sam zadtake sa takmicenja imala u petak popodne, kada sam je uzela iz skole. Dete moje koleginice koja zivi na drugoj opstini u Beogradu ima takmicenje sa istim zadacima u u subotu, 09. februara. I sta ja sada treba da donesem koleginici zadatke za njenio dete? Ovo je samo mrvica od nepravilnosti koju ja sam licno dozivela? Koliko mi stvari neznamo? Zadaci su zaista bili dvosmisleni i nedoreceni, pogotovu onaj sa rimskim ciframa i pravougaonicima i pravama. Mnogo propusta. Ja neznam da li je svake godine ovako? Ako jeste, onda smo na dnu. Inace, moje dete ima 58 bodova i ja sam jako zadovoljna. Nije nesto ni previse vezbala. meni su strasna ova ostala desavanja. Trebalo bi nesto uraditi!
Поштована госпођо,
Имате разумевање за то што сте изнели. Оваква такмичења не смеју слати ученицима крупне двосмислене поруке: да се лепо такмичити, али да је лепо и лажирати резултат.
Или да је добро развијати се у васпитаног, културног и човека узорног понашања, али да се све то може постићи и ако се успут мало лаже, крадуцка и подмеће. (А сви знамо да су то неспојиве ствари).
Друштво, ако му је стало до здраве будућности, мора преузимати одговорности да је ствара, а не да је уништава.
Kao učenica i ljubitelj matematike moram da vas razočaram.
Na takmičenjima nije svake godine ovako, nego je sve gore.Prošle godine sa 80 bodova na opštinskom bila sam ispod crte.Moje mesto je zauzela moja dugarica
koja je imala 100 bodova zahvaljujući sitnoj, tri godine starijoj sestri koja je radila
zadatke umesto nje(zamena identiteta).Tada sam postavila komentar na isti ovaj blog ,nadajući se da će ga neko pročitati i preduzeti nešto u vezi kontrole indetiteta i ostalih nepravilnosti koje sam uočila , ali ga je Veljko odmah skinuo, verovatno jer to nije tema ovog bloga.Moja drugarica sada ima trojku iz matematike, ali nije
morala na školsko već ide direktno na opštinsko.Dms je gluv i nedodirljiv ,a mi đaci
koji želimo da se upišemo u matematičku gimnaziju,zavisimo od ovih takmičenja i
nesmemo da ih bojkotujemo.
,
Moj sin, koji je četvrti razred ima 70 poena i nije prošao…. A javna je tajna da su neka deca i pre takmičenja imala tačna rešenja zadataka… Takmičenje je bilo 2. februara i učestvovalo je njih najviše trideset. Nije fer prema deci koja stvarno vole matematiku i vežbaju tokom cele godine.
Potpuno ste svi u pravu u vezi neregularnosti školskog tajmičenja. Moje dete je imalo takmičenje 1.2.2013, ako je rečeno da takmičenje treba održati 2.2.2013 zar to nije moglo biti ispoštovano? Zar je toliko teško poštovati pravila? Čemu mi to učimo našu decu? Ono što sam ja htela da pitam je u vezi prvog zadatka za IV razred. Moj sin je napisao tačno rešenje za šta je dobio 8 poena. Jedino što nije uradio jeste to što nije računao ostala dva broja, što se u suštini u zadatku i ne traži. On dobro barata sa brojevima i odmah je uočio o kom broju se radi što smatram za prednost. Da li sam u pravu? Mislim da iz tih razloga zadaci treba da budu određeniji!
Поштована Слађена,
На основу оног што сте написали мислим да комисија не би погрешила да је Вашем сину дала 20 бодова, јер суштински он је одговорио на постављено питање тачно.
Но, уколико је он прошао даље, не би требао губити енергију на размишљање о томе шта је било, већ сада се посветити припремама општинског такмичења које ће бити јачи изазов и са нешто озбиљнијим задацима. Срећно.
U mojo skoli smo radili zadatke 2.8.2013 a nasi nastavnici su dosli i ISTAMPALI ove zadatke za 5 razred.Tako da sam sve znao 🙂 . a naj smesnije je sto je na papiru pisalo Takmicenje matematicara… i pisao je datum 2.2.2013 a mi smo radili 8.2.2013. XD
U skoli sam dobila informaciju da je DMS ogranicio broj dece koja mogu da idu na opstinsko takmicenje tako da iz generacije 4. razreda ide samo petoro pa deca koja imaju 80 poena na skolskom takmicenju ne mogu na opstinsko. Mislim da ovo nije u redu ! Ovo je uzrast kada deca najvise vole da se takmice i da uce. Ako ih sada ne stimulisemo kada cemo onda ? Da li je to tacno ili je to dogovor izmedju skola na starom gradu ?
Ako je učenik prethodne školske godine osvojio prvo mesto na Okruznom takmičenju, ima li direktnu prohodnost za opštinsko takmičenje? Konkretnije, zbog bolesti nisam bio u mogućnosti da idem na školsko. Inače, ja sam peti razred.
Pitanje, moj sin je danas u skoli Veljko Petrovic imao ove zadatke na tkz takmicenju, nije osvojio vise od 50 bodova, ali jako puno dece je imalo preko 90 bodova..interesuje me kakva je svrha bila takmicenja u skoli Begecu, ako su roditelji i deca mogli da vide ove zadatke i resenja jos 2. februara….a deca koja su danas otkrila ovu stranicu slucajem okolnosti, nisu mogla znati zadatke i resenja, koliko je to pravedno?
To se i meni desilo prosle godine.Takmicenje je bilo cetvrtog,a zadatci i resenja su posavljna drugog.Vecina takmicara je imala preko 60 poena,a ja jedva 50.
Da li su škole u obavezi da javno istaknu rezultate školskog takmičenja? U OŠ „Stevan Sinđelić“ do dan danas roditelji ne znaju koliko su bodova imala deca.
Sve zadatke i resenja zadataka sa opstinskog takmicenja održanog u subotu 02. marta možete pogledati na http://www.matematicar.com. Čestitam matematičarima Palilule na ažurnosti oko objavljivanja rezultata, zadataka, rešenja.
Domaćin gradskog takmičenja (mislim na Beograd) bi trebao da se ugleda na ovu opštinu, da ne bude kao prošle godine. Doći do preliminarnih, pa i konačnih rezultata prošle godine je bila nemoguća misija!
Nije puno tesko,samo treba malo razmisliti i provezbati,da znas te fore.Skolsko moze proci svako ko malo vezba i malo je pametsniji od ostalih iz razreda.To je moje misljenje ❤ :* 🙂 😉
Rekao bih prelako!
Posebno sesti razred.
Ti bi rekao ali nije!
Da si ucestvovao na takmicenju rekao bi nesto drugo!
ja sam ucestvovao i nije mnogo tesko samo treba malo da se misli
Jesu prelaki zadaci…Ja sam 6.razred♥
cool saro
ja 4
a i za 4.razred ovo prvaci znaju
Nije tesko,ja sam ucestvovao i prosao sam na opstinsko(6.razred).
Да!!!!Прелако.Да ли је ико од вас прошао на такмичењу?
ja sam.
8 puta zaredom.
od prvog do osmog.
posebno za 4,5,6,7,8 je prelako ali za 3 je tesko bilo meni nije ja sam osvojila 100 bodova u 3
ako bude ovako i ove godine bice dobro
Da
Brolaf? XD Zar nije bolji glacial?
Imam sutra takmicenje.
Zanima me kako se lakse rade zadaci tipa: koji je najmanji cetvorocifren broj deljiv sa 72?
I jos jedno pitanja: kad i kako se koristi binomni koificijent? Msm u onim zadacima tipa: koliko ima dvocifrenih brojeva cije su obe cifre parne?
Molim vas sto pre… Sutra u 10 je takmicenje
Kako mogu da vidim rezultate za 5 razred za skolu Knez Lazar Lazarevac? 🙂 Pozzz
Па ваљда и својој школи…:)
Izvini htela sam da pitam volimzvezdu posto sam i ja iz lazarevca iz os knez lazar.
Ko si Ti?
ovako…. ukucaj ime skole i uz njega napisi sta hoces. pozzzzzzzzzz
Tvoja tajna obozavateljka;-)
Ne mogu nigde da nadjem rezultate..:(
Da li sam prosla na takmicenju , i koliko imam bodova Aleksandra Milosevic Vlll razred .
Osnovna skola „Nikolaj Velimirovic“
Dobric
Imas 60 bodova i nisi prosla!
Moze li mi neko reci koja je granica za prolazak dalje?
50, pa nadalje
Granica se nikad ne zna posle takmicenje se odrzi sastana pa odredjuje broj poena za prolazak..Prosle godine je bilo 45 poena
granica je-10bod.1.20-2.30-3.40-4.50-5
ok.GLUPA IVANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Za 7. razred.
U svakoj skoli je drugacija granica..
Saro, uvek je ista granica. Inace, ne bi bilo fer.
Helena,jesi to ti? Jesi iz NS iz Tozine skole? 6-5 😀 ako jesi prepoznaces po imenu ko je 😀
U nasoj skoli nisu jos izbacili rezultate
U 8 razredu svi zadaci su uzeti iz matematickog lista!!! Nepravda!
Nije nepravda! Ako se predplacujes na taj list i vezbas iz njega, onda je super. I ta deca koja vezbaju iz ML se trude.
Nije bas tako…Zamisli da neko slucajno uzme bas te zadatke(srecnik) i dobije 90 poena,ali inace ne zna nista..A deca koja su vezbala i znaju, slucajno nesto pogrese i ne prodju dalje..♣
Normalno da i ja vezbam iz matematickog lista,ali bilo bi pravedno da svi razredi imaju isti broj zadataka iz matematickog lista.Inace sam 7 razred i za moj razred bilo je uzeto 3 zadatka,dok je za osmi svih 5.Stojim uz moje iskazane reci da je to cista nepravda kao i sama organizacija takmicenja u pojedinim skolama.
Da li je takmicenje regularno ako su povredjeni članovi Pravilnika o takmičenjima učenika osnovnih i srednjih škola iz matematike i informatike u organizaciji Ministarstva prosvete republike Srbije i Društva matematičara Srbije i to:
član 18
ćlan 26
član 27
član 29
član 43
Zahvaljujem na odgovoru
o čemu se radi u tim članovima.Ovo takmičenje mora da padne.Biće mi
drago ako i ja budem učestvovala u njegovom rušenju
Naravno da nije regularno i nadam se da ce ga oboriti
Postovani Veljko,
Da li se nastavnici koji pregledaju skolsko takmicenje iz matemtiku strogo moraju drzati bodovanja koje su dobili iz DMS-a sa zadacima ili mogu drugacije malo gledati na test?
Поштовани Јанко,
Ево цитата из члана 27. Правилника о организацији такмичења ученика основних и средњих школа:
Дакле, потребно се придржавати препорука о распореду поена, али унутар делова задатка се бодови могу и другачије прерасподелити.
Поштована Милена,
За почетак, слажем се са Вама да се ти чланови јако често крше. Да ли је и након тога такмичење регуларно…тешко ми је да дам суд. Неке процедуре су дефинитивно прекршене, а да ли и комплетна регуларност то треба да каже ДМС.
Hvala
izbacite za se skoleeee nepravda sto samo za ovuu?
Pa ne mogu ni oni bas sa nadju rezultate za sve skole u Srbiji! Ako su nastavnici u tvojoj skoli zavrsili sa pregledanjem, ti idi do skole i pogledaj! 🙂
Daaa upravu sii
ali na mislim da je za svaku skolu isto zadatci
Nisu sve skole stavile rezultate na internet ..
U mojoj skoli su odrzali takmicenje 1.2.2013 a na papiru sa zadacima pise 2.2.2013.,da li su sve skole odrzavale 1.2.2013. takmicenje ili samo moja?
I koliko sam ja sabrala ja bih trebala da imam 59 bod. a prolazi se sa 60,imam li neke sanse da prodjem?
U tvojoj školi su, zbog takvog takmičenja, nastavnici lenštine i načinili su strašan prekršaj. A da li ćeš imati dovoljno bodova za prolaz to će zavisiti od njih….
To sve zavisi kako ostali urade tako je jednom moj drug imao 50 bodova i prosao je na opstinsko
Nije tvoja skola jedina..Sve zavisi od toga kako su ostali iz tvoje skole uradili…♣
Ja sam 6. razred, i prosla sam! Ja nisam trazila rezultate po internetu, vec otisla u skolu i videla posto su vec zavrsili sa pregledanjem. Svima ostalima zelim srecu! 🙂
Hvala,takodje..♥Ja sam,kao i ti, 6. razred,ali ja imam direktan prolaz dalje..Samo me zanima koliko je poena bilo potrebno za opstinsko..♣Unapred hvala.
Imala sam i ja direktan prolaz, ali nema veze. A to sa poenima, pa ne znam, zavisi kako ostali urade, ako naprimer ima njih mnogo koji imaju 100 poena ili 90, onda ako imaas 50 – 60 bodova male su ti sanse da prodjes, a ako je vecina lose uradila, sa 50 – 60 bodova ces moci da prodjes, e sad ne znam koliko ti imas 🙂
To sve zavisi od tvoje skole!
Kako funkcionise bese direktan prolaz ?
Direktan prolaz imas ako prolazis na gradsko(direktan prolaz na opstinu)
Da li neko zna sa koliko se bodova prolazi i 7.razredu?
Svaka cast za forum! Imam dva pitanja: zasto nije „podvucena crta“ za trecake i da li je jos neko primetio da poslednji zadatak za trecake ima jos jedno resenje (koje nije navedeno u kljucu)? XXXIX . Sta se desava u takvim situacijama? Veliki pozdrav svima!
I ja kazem svaka cast!!!
Ovakve greske u kljucevima su ceste. Matematicki oci nisu imali vremena da prekontrolisu kljuceve. Sta se desava? Ako je uciteljica koja to pregleda malo kreativnija pa uoci gresku onda da bod za to, a ako nije onda…
Поштовани Лазаре,
најпре хвала за похвале. Што се тиче питања у вези са римским бројем, претходник Вам је делимично одговорио. А што се тиче границе за трећи разред, то за ту конкретну школу није још одређено из техничких разлога. Напомињем, а већ сам на неки коментар сличне садржине одговорио, да за школско такмичење нема универзалних граница и да то школе аутономно одређују.
Поздрав,
Вељко
Poštovani Veljko i Lazare , rešenje za rimske brojeve je tačno, zato što se 49 piše IXL .
Pozdrav i sve najbolje u daljem radu
Đorđe
Поштовани Ђорђе,
Лазар је рекламирао непостојање броја 39- а не 49. И био је у праву.
А узгред, и Ви сте омашили за 49.
За подсетник, деветнаест тражених бројева из овог задатка за Трећи разред, можете наћи са ширег списка овде:
Све најбоље и Вама у даљем раду.
С поштовањем,
Вељко
Samo jedno zapažanje koje nema veze sa temom. Na slici je pogrešno naveden broj 45. Ne razlikuje se od 44.
Djordje, ocigledno da nisi obratio paznju na Lazarev komentar, jer je ona naveo da je u resenju izostavljen broj 39, a ne 49.
Poštovani,
kako je nemoguće stupiti s njima u kontak, jer njihov mail info@dms.rs očigledno ne radi, i kako „šut sa rogatim“, „i veštica neće na vuka“, (da se pozovem na naše poslovice) očekujem da se proglasi regularnim, osim u slučaju da neko od nadležnih i odgovornih iz DMS-a ne krene da radi svoj posao. Medjutim, tu najviše trpe deca koja su iz nekog razloga „sklonjena“ i „nisu prošla“ iz njima poznatim razloga. Tu najviše mislim na komisije koje su učestvovale u bodovanju takmičarskih zadataka.
Da li postoji predlog kako stati tome na put?
Поштована Милена,
Ово је тек почетак овогодишње „такмичарске сезоне“ и одмах гафови. Из искуства у детаљном праћењу такмичења у претходне две школске године дошло се до закључка да нико ништа у сличним ситуацијама није предузимао.
Овде је на десетине колега износило разне иницијативе за побољшање квалитета организације такмичења, али све се завршавало на томе као да се то прича зиду…
Нас који имамо предлоге и идеје, И БАВИМО СЕ ПОСЛОМ ОБРАЗОВАЊА, нико неће да саслуша, или не дај Боже консултује и укључи у неке процедуре и акције.
Рецимо сада је конкретан предлог да се више НИКАДА задаци за такмичења не шаљу по пет дана унапред школама (како се то радило у ери без интернета), већ у дану такмичења пошаљу мејлом на адресе школа које су организатори.
Али, шта мислите, да ли ће неко имати слуха за наше конструктивне предлоге и коментаре?!
Da li za sve skole vazi granica bodova za prolazak na opstinsko ili je u svima razlicito???
Molim vas ako mozete da postavite rezultate za skolu OS „Petar Kocic“ iz Temerina???????
Pravilnik se može naći na http://www.dms.org.rs/data/Pravilnik%20DMS.pdf
I da se vratim na pravilnik, ako nije dobar neka ga prerade, dorade, izmene ili šta god, ali da se ovakve stvari ne dešavaju. Predlažem da svedu pravilnik na tri člana. Zabrinjava me neozbiljnost i ne uzimanje u obzir ozbiljnih povreda pravilnika.
„Али, шта мислите, да ли ће неко имати слуха за наше конструктивне предлоге и коментаре?!“
Kako smo iz iste branše, ni meni nije jasno da dobre ideje završe u kanti. Naravno, ima pametnijih od dobrih ideja koji, na žalost, donose odluke o svemu ovome. Ali o čemu mi pričamo-ovo je ljudi Srbija te su nam i takmičenja takva kao i sve ostalo u zemlji.
Postovana Milena,
na zalost, ovakva organizacija skolskih takmicenja, traje vec par godina unazad, iako smo ukazivali na nepravilnost, kao sto i sami vidite, nista nije ucinjeno. Ja ne razumem kolege, koje ako vec odrzavaju takmicenje ranije nego sto je po kalendaru, zasto im je tesko da sastave svoje zadatke, razlicite od DMS, jer na skolskom NE MORAJU da koriste njihove. U pitanju je samo lenjost kolega, kojom svoje ucenike stavljaju u neravnopravan polozaj!
Dragi ljudi, ne opterecujte se.Sta ovoj drzavi pa ide normalno i regularno? Pa sto bi i jedno takmicenje iz matemtike takvo bilo?!
Direktor škole koja je organizovala takmičenje 1.2.2013, a na testovima piše 2.2.2013, treba iz momenta da napusti to radno mesto. U najmanju ruku, treba ga prijaviti. Svojim činom obesmišljava hiljade i hiljade sati rada dece svuda po Srbiji, koja žele da njihovo znanje bude nagrađeno, makar i u vidu samopoštovanja.
🙂 Kada je neko u Srbiji podneo ostavku nakon učinjene teže povrede svojih radnih obaveza?
Nikada?
To bi se onda odnosilo na veliki broj skola na jugu zemlje, ako ne mozda i sve. I nije problem samo u datumu izrade takmicarskih zadataka, već tu ima još mnogo neregularnih stvari-tipa bodovanja zadataka sa maksimumom bodova a nisu uradjeni po ključu, prisustvo roditelja u prostorijama gde komisija ocenjuje radove, usluge-ja tebi pustim ovog, a ti meni onog, a o tome da su neki ucesnici unapred znali zadatke, o tome je već bilo reči. Ovo je SMEŠNO jer deca nedužno ispaštaju u svemu ovome. Na žalost
Sta se desava sa rezultatima Prve osnovne skole iz Valjeva,da li iko zna,kada ce rezultati?
U resenjima za treci razred 5. zadatak ima jednu gresku
У праву сте. Већ се је писано о томе у горњим коментарима.
Da li je tacna informacija da je skolsko takmicenje 4.2. Skola „Bora Stankovic“ na Banjici??
Sa koliko poena se prolazi dalje??? 🙂
Sve zavisi od toga kako ostali urade…
Moze li mi neko reci ko odredjuje granicu bodova za prolazak dalje?
uU Prokuplju takmicenje se održava tek 06.02.2013. zadaci su isti. kakvo je to takmičenje
Никакво!
Nikakvo, zasto ne daju direktno resenja i da svi imaju 100 poena.
Slazem se.Najbolje je da im odmah daju resenja…
Granica zavisi o ostalih ucenika kako su uradili. Na primer prosle godine moj drug je imao 50 bodova i prosao dalje i ove godine je sigurno kod mene bila slaba konkurencija pa mislim da ce isto biti na 50 bodova prolazak na opstinsko takmicenje.
oprostite koliko je za prolazak dalje i kako mogu videti rezultate ? pozzz 😀 ❤ :*
I kako je moguce to da sse u nekim skolama tek 06. odrzava takmicenje GLUPOO !! ❤ 😀
i u mojoj skoli je bilo takmicenje 1.1.2013 a u drugoj skoli u istoj opstini bice odrzano 5.1.2013, jel to pravicno?
Nije,i kod mene je isto bilo 1.2. i onda su nam druge skole trazile zadatke..Potpuno nepravedno….
Jel moze konkretno objasnjenje za 1 zadatak za 8 razred posto ona resenja ne razumem.Zelim da vidim ako takav neki zadatak bude na opstisnkom da znam da ga uradim i da dobijem bodove.Hvala unapred
Nacrtaj dobru sliku. Ako ti ne bude jasno dok budeš gledao/la sliku, onda uzmi papir (neka ti to bude ravan), olovku (neka ti to bude normala na ravan) i posmatraj. 🙂
Da li je takmicenje trebalo da se odrzi 1.2.2013. ili 2.2.2013???
Mislim da je trebalo da se odrzi 2.2.2013.
U mojoj skoli je odrzano 1.2.2013.,a u nekim skolama se odrzava tek 5.2.2013… to stvarno nije fer!!!
2.2.2013.
Moze konkretno objasnjenje za poslednji zadatak 7 razred?
Pa ti si matematičarka;-)
Mislim da nije pravedno da svaka skola odredjuje granicu prolaska na opstinsko takmicenje jer iz neke skole prodju deca sa 48 poena a iz drugih sa 60. Treba odrediti jedinstvenu granicu na nivou cele Srbije pa ko prodje-prodje. A o datumu odrzavanja takmicenja da ne govorimo! Sramota. Ovo takmicenje definitivno treba oboriti. Da li neko ima komentar na 4. zadatak za 3. razred? Da li su deca tog uzrasta mogla da ukapiraju sta treba da urade (pre nabrajanja parova pravih)? Pozdrav svima….
Ja delim Vaše mišljenje da dete u 3. razredu ne može da zna da treba da navede parove i imenuje prave ako mu se to ne traži u zadatku, nego će samo napisati broj takvih pravih, isto tako kod trećeg razreda zadatak sa rimskim ciframa nije dobro definisan jer ne piše da li cifre mogu da se ponavljaju u jednom broju ili ne. U matematičkom listu je uvek stajalo da li je dozvoljeno ili ne ponavljati cifre, a zadatak je preuzet iz tog lista samo su verovatno zaboravili da iskopiraju tu rečenicu. Ne znam kako će komisija pregledati zadatke, da li mora da se drži ključa, ako postoji drugačije tumačenje korena zadatka kao na primer ovde kod rimskih brojeva za treći razred?
Pozdrav
DeeDee
hvala na odgovoru, ali cemu sve ovo ako se niko ne pridržava pravila jasno definisanih normi, svi mi (ja i kao roditelj ali i kao predavač), svodim ovo na veliku NEOZBILJNOST, ne samo škola koje ovo sprovode u delo, već samim tim i DMS.
Poštovana Mama,
Što se tiče zadataka za treći razred, jednako četvrti i peti zadatak nisu dovoljno jasno definisani. U četrvrtom zadatku ne piše nigde da prave treba obeležiti a zatim ispisati parove, dok u četvrtom zadatku nije navedeno da se rimski brojevi moraju napisati (a sve ovo i za treći i četvrti zadatak je nophodno uraditi po ključu).
Očigledno da su zanemareni uzrasti dece (osam i devet godina) i njihovo tumačenje zadatka. Nijedno dete tog uzrasta (svaka čast malim genijalcima) neće napisati i uraditi ono što se konkretno ne navede u zadatku.
Gde mogu da njadjem kako se zadaci rasavaju za 8 razred ? Neki sajt ,youtube .. ?
ispravka, ne treci i cetvrti vec cetvrti i peti zadatak. Sorry
u nasoj skoli su nekoj deci uciteljice govorile resenja i oni su prosli.
Nepravda…
ima to svuda
kad ce izaci rezultati i mozete li za skolu OS „Dusan Jerkovic“ Uzice
Zadaci su laki
Poštovani profesore ,
Pre svega bih želela da pohvalim Vaš forum i angažovanje. Koliko sam primetila, ovo je jedini forum ovog tipa na teritoriji Srbije, tako da smo Vam zahvalni na trudu da našoj deci i nama pomognete u pripremama za takmičenja.
Što se samog takmičenja tiče, potpuno se slažem sa konstatacijom da je organizacija takmičenja loša i da svi moramo da se potrudimo da ubuduće ne dolazi do ovakvih propusta.
Budući da sam ja lekar i nemam dovoljno znanja iz matematike, molim Vas da mi pomognete, posto moje dete smatra da je oštećeno, iako se plasiralo na opopštinsko takmičenje. Naime on kao rešenje 2. zadatka za 5. razred napisao:
(A U B)/((A n B) U (C / B)).
Unapred Vam se zahvaljujem i Želim uspeha u daljem radu
Поштована госпођо,
Хвала Вам најлепше на похвалама и поверењу.
Уколико је Ваше дете дало такав одговор на папиру који је предло – он је тачан!
Дакле, у том случају, он је дао тачан и одговор и мора се бодовати максималним бројем бодова за тај задатак.
Види се да је дете радило размишљањем и дошло до креативног решења и за то свакако заслужује награду.
С поштовање,
Вељко Ћировић
Najlepše se zahvaljujemo. Ovo njemu mnogo znači. Stvar je u tome da je on samo želeo da dokaže da je u pravu. Predao je ovako zapisan zadatak, a njegova razredna ga je dobar deo časa ubeđivala da nije tačan, pretpostavljam zato što se ne poklapa sa rešenjem iz ključa.
Još jednom Vam mnogo hvala i sve najbolje!
Joj, ima onih koji van kljuca nista ne znaju :).
P.S. Oprostite za greške u kucanju, stidim se, ali žurba…
ovo je definitivno ne regularno takmicenje jer deca koja su radila 1.o2 2013 su ostecena za razliku od ostalih koji su takmicenje imali kasnije i mogli su da saznaju zadatke.Zaista bi trebalo kazniti sve koji su pre roka otvorili zadatke …a o greskama koje su se potkrale u tekstu zadataka pogotovo kod trecaka nema svrhe ni govoriti..Da je ne znam koliki genije niko ne zna sta je pisac hteo reci ako to nije ni napisano..
Srećno svima vama koji prođete na opštinsko;)
Hvala..Ti nisi prosao?
Prošao sam 😉
🙂
bodovi na listi idu ovako 1. mesto 80,2 .60,3 .49,4,4.44,5.32,6.32.prvih cetvoro je iz III 1.A 5 i 6 mesto iz III 2.Mozete mi objasniti ko prolazi dalje.prvih 5 ili nekom drugacijom racunicom.
prosao
U Prokuplju III razred je imalo takmičenje u petak 01.02. a V rared danas 6.02. Čekamo da vidimo koji će zadaci biti
Ja sam direktno prosao.
I ja isto..
Poštovani profesore,
sve što mi je potrebno za mog sina,koji se uspešno takmiči iz matematike (srpskog i biologije) nalazim na Vašem forumu.
Slično kao dete gospođe doktorice Anđelke,i moj sin je na svoj način uradio peti zadatak:(u petom razredu) i za njega dobio 12 bodova.
a, Površina cele kocke je 54 cm kv.
b. Ima tačno jedna mala kocka bez boje,
a u prethodnom tekstu je naveo da je stranica kocke 3 cm x 3 cm = 9 cm kv.,čime je odgovorio i na pitanje iz ključa,koje nosi 8 bodova,vezano za ivicu kocke.
A KOJE SE NE TRAŽI U ZADATKU
Da li biste Vi ovaj odgovor bodovali sa 12 ili svih 20 bodova,unapred hvala
Vaš skromni poštovalac,Nenad Bikar
P S Bio sam u školi,ali nisam naišao na razumevanje
Поштовани Ненаде,
Ако је одговор Вашег сина на папиру који је предат био такав, како сте написали, онда мислим да није имало никаквих сметњи да добије све бодове за тај задатак. Он је тим одговорима сва питања обухватио и решио задатак.
Међутим, пошто претпостављам да је и поред тога прошао на општинско такмичење, немојте дозволити да се нервира око те ситнице, већ нека „хладне главе“ настави да учи и припрема се за следећи ново такмичења.
Поштовани,
да ли је решење 5. задатка у петом разреду тачно ако пише
(A∪B)/(A∩B)∪( C/B)?
Iako sam pomalo laik, mislim da je to tačno.
NIje skroz. trebao si onda da stavis ili:
(A∪B)/((A∩B)∪( C/B))
ili
(A∪B)/(A∩B)/( C/B)
Моје извињење, мислио сам на решење 2. задатка у петом разреду.
Ova oblast kod B se predstavlja kao B/A ,a ova kod A kao A/(AUB).
Ali mislim da je i ovo tacno (A∪B)/(A∩B)∪( C/B)
Postovani, kao majka trecaka se obracam svima da na neki nacin iznesem svoj revolt. Kao doktor nauka, u svojim skolskim danima sam isla na mnoga takmicenja, ali mi se cini da je tada sve funkcionisalo drugacije. Ja sam sokirana desavanjima vezanim za ovo takmicenje. Moje dete je imalo takmicenje 01. februara, znaci dan ranije. Ja sam zadtake sa takmicenja imala u petak popodne, kada sam je uzela iz skole. Dete moje koleginice koja zivi na drugoj opstini u Beogradu ima takmicenje sa istim zadacima u u subotu, 09. februara. I sta ja sada treba da donesem koleginici zadatke za njenio dete? Ovo je samo mrvica od nepravilnosti koju ja sam licno dozivela? Koliko mi stvari neznamo? Zadaci su zaista bili dvosmisleni i nedoreceni, pogotovu onaj sa rimskim ciframa i pravougaonicima i pravama. Mnogo propusta. Ja neznam da li je svake godine ovako? Ako jeste, onda smo na dnu. Inace, moje dete ima 58 bodova i ja sam jako zadovoljna. Nije nesto ni previse vezbala. meni su strasna ova ostala desavanja. Trebalo bi nesto uraditi!
Поштована госпођо,
Имате разумевање за то што сте изнели. Оваква такмичења не смеју слати ученицима крупне двосмислене поруке: да се лепо такмичити, али да је лепо и лажирати резултат.
Или да је добро развијати се у васпитаног, културног и човека узорног понашања, али да се све то може постићи и ако се успут мало лаже, крадуцка и подмеће. (А сви знамо да су то неспојиве ствари).
Друштво, ако му је стало до здраве будућности, мора преузимати одговорности да је ствара, а не да је уништава.
Kao učenica i ljubitelj matematike moram da vas razočaram.
Na takmičenjima nije svake godine ovako, nego je sve gore.Prošle godine sa 80 bodova na opštinskom bila sam ispod crte.Moje mesto je zauzela moja dugarica
koja je imala 100 bodova zahvaljujući sitnoj, tri godine starijoj sestri koja je radila
zadatke umesto nje(zamena identiteta).Tada sam postavila komentar na isti ovaj blog ,nadajući se da će ga neko pročitati i preduzeti nešto u vezi kontrole indetiteta i ostalih nepravilnosti koje sam uočila , ali ga je Veljko odmah skinuo, verovatno jer to nije tema ovog bloga.Moja drugarica sada ima trojku iz matematike, ali nije
morala na školsko već ide direktno na opštinsko.Dms je gluv i nedodirljiv ,a mi đaci
koji želimo da se upišemo u matematičku gimnaziju,zavisimo od ovih takmičenja i
nesmemo da ih bojkotujemo.
,
Rečca NE piše se odvojeno od glagola! Dakle, NE ZNAM.
ja sam treci razred i imao sam 59 poena i delio sam prvo mesto s drugom
Da li se prolazi dalje sa 60 bodova i da li nastavnici postavljaju granicu ili ministarstvo?
Moj sin, koji je četvrti razred ima 70 poena i nije prošao…. A javna je tajna da su neka deca i pre takmičenja imala tačna rešenja zadataka… Takmičenje je bilo 2. februara i učestvovalo je njih najviše trideset. Nije fer prema deci koja stvarno vole matematiku i vežbaju tokom cele godine.
Potpuno ste svi u pravu u vezi neregularnosti školskog tajmičenja. Moje dete je imalo takmičenje 1.2.2013, ako je rečeno da takmičenje treba održati 2.2.2013 zar to nije moglo biti ispoštovano? Zar je toliko teško poštovati pravila? Čemu mi to učimo našu decu? Ono što sam ja htela da pitam je u vezi prvog zadatka za IV razred. Moj sin je napisao tačno rešenje za šta je dobio 8 poena. Jedino što nije uradio jeste to što nije računao ostala dva broja, što se u suštini u zadatku i ne traži. On dobro barata sa brojevima i odmah je uočio o kom broju se radi što smatram za prednost. Da li sam u pravu? Mislim da iz tih razloga zadaci treba da budu određeniji!
Поштована Слађена,
На основу оног што сте написали мислим да комисија не би погрешила да је Вашем сину дала 20 бодова, јер суштински он је одговорио на постављено питање тачно.
Но, уколико је он прошао даље, не би требао губити енергију на размишљање о томе шта је било, већ сада се посветити припремама општинског такмичења које ће бити јачи изазов и са нешто озбиљнијим задацима. Срећно.
Moj sin je cetvrti razred ima 81 bod i ne prolazi dalje. Da li je to moguce. Po koliko dece iz skole prolai dalje?
U Prokuplju III razred je imalo takmičenje u petak 01.02. a V rared danas 6.02. Čekamo da vidimo koji će zadaci biti
Ja sam 7 razred ,prosao sam i dobio svi 100 poena bilo bas prosto
Bravo za 100-tku;)
Bravoo:)
Hocete postavljati takmicarske zadatke za srednju skolu?
У плану је и то, али неће почети у скорије време.
За следећу такмичарски сезону сигурно.
U mojo skoli smo radili zadatke 2.8.2013 a nasi nastavnici su dosli i ISTAMPALI ove zadatke za 5 razred.Tako da sam sve znao 🙂 . a naj smesnije je sto je na papiru pisalo Takmicenje matematicara… i pisao je datum 2.2.2013 a mi smo radili 8.2.2013. XD
Pa si imao 100 poena 😉
DA 🙂
Marko,kako je to zanimljivo. Ma bezi,strasno. -.-
Mnogo su prosti zadaci posebno za 4. razred!
Mi smo imali takmicenje tek danas.ali,nisu uzeti ovi zadaci… nego valjda iz 2002 godine…
U skoli sam dobila informaciju da je DMS ogranicio broj dece koja mogu da idu na opstinsko takmicenje tako da iz generacije 4. razreda ide samo petoro pa deca koja imaju 80 poena na skolskom takmicenju ne mogu na opstinsko. Mislim da ovo nije u redu ! Ovo je uzrast kada deca najvise vole da se takmice i da uce. Ako ih sada ne stimulisemo kada cemo onda ? Da li je to tacno ili je to dogovor izmedju skola na starom gradu ?
To je sigurno dogovor izmedju skola. DMS cak ni formalno ne ucestvuje u organizacijama skolskih takmicenja.
mnogo mi je pomogao ovaj sajt hvalaaaa
kako da pronadjem zadatke za takmicenje za sedmi razred
Ako je učenik prethodne školske godine osvojio prvo mesto na Okruznom takmičenju, ima li direktnu prohodnost za opštinsko takmičenje? Konkretnije, zbog bolesti nisam bio u mogućnosti da idem na školsko. Inače, ja sam peti razred.
Такав ученик има проходност на општинско такмичење.
Mnogo Vam hvala!
Pitanje, moj sin je danas u skoli Veljko Petrovic imao ove zadatke na tkz takmicenju, nije osvojio vise od 50 bodova, ali jako puno dece je imalo preko 90 bodova..interesuje me kakva je svrha bila takmicenja u skoli Begecu, ako su roditelji i deca mogli da vide ove zadatke i resenja jos 2. februara….a deca koja su danas otkrila ovu stranicu slucajem okolnosti, nisu mogla znati zadatke i resenja, koliko je to pravedno?
To se i meni desilo prosle godine.Takmicenje je bilo cetvrtog,a zadatci i resenja su posavljna drugog.Vecina takmicara je imala preko 60 poena,a ja jedva 50.
Zna li neko kada je opstinsko takmicenje za osnovce?
Ja sam bio na ovom takmicenju imao sam 80 poena 2 mesto
Zadaci su laki samo za onog ko zna da iz resi
zadaci i jesu laki
bas,bas,bas
Molim vas stavite rezultate zadataka za cetvrti razred opstinsko takmicenje.
Molim vas da ih postavite.
Da li su škole u obavezi da javno istaknu rezultate školskog takmičenja? U OŠ „Stevan Sinđelić“ do dan danas roditelji ne znaju koliko su bodova imala deca.
Sve zadatke i resenja zadataka sa opstinskog takmicenja održanog u subotu 02. marta možete pogledati na http://www.matematicar.com. Čestitam matematičarima Palilule na ažurnosti oko objavljivanja rezultata, zadataka, rešenja.
Domaćin gradskog takmičenja (mislim na Beograd) bi trebao da se ugleda na ovu opštinu, da ne bude kao prošle godine. Doći do preliminarnih, pa i konačnih rezultata prošle godine je bila nemoguća misija!
Ova stranica je predobra volim da idem na takmicenja.a i da se zabavljam pozdrav!
joj skolsko takmicenje
I evo ga ponovo takmicenje iz matisa ja ucestvujem prvi put i nemam pojma sta me ceka
Cao ja sam iz Kragujevca i to nije toliko bitno. zanima me cela postavka resenja za 2. zadatak VI razred 2013. godina. Hvala unapred!!!!
ok je sve
ja sam prosao/la na takmicenju isti zadaci sve mi je bilo tacno
♥♥♥♥
Koji si razred
ninko
☺☺☺
ninko a jer si prosao na skolskom ??
kada vam je bilo takmicenje? zar nije sutra 1.2.2014?
kada vam je takmicenje u skoli??
Jao u mojoj skoli pocinje takmicenje i to za samo sat vremena jao
Konj koji si razred???
ima li neko resenja za 3 razred
interesuje me resenje 5 zadatka za 3 razred???
56
osvojili smo 100 bodova ,za IV razred nije tesko,
Kakve tezine je bilo za 6 i 7 razred?
Da li ce biti zadataka sa skolskog takmicenja od 31.1.2014?
zadaci jesu laki. ali ih nisu ovi ljuda sa sajta smisljali neko neko drugi
Meni je najteze za osmi resio sam odatle samo dva uzgred ja sam sesti
ma bravo za tebe!
ZAR TAKMICENJE NIJE SVUDA ODLOZENO ZA .O2.O2.2015
ne,danas je u nasoj skoli!
Kod nas nije,u Novom Sadu je sutra za 6. razred
Ivana u kom gradu zivis i koji si razred?
Nije puno tesko,samo treba malo razmisliti i provezbati,da znas te fore.Skolsko moze proci svako ko malo vezba i malo je pametsniji od ostalih iz razreda.To je moje misljenje ❤ :* 🙂 😉
Nisu teska skolska,opstinska su malo teza,ali ovo posle je pretesko….